Ανατροπή στη ζωή μου
Νάταλι και Ντέμπι έχουν τα πρώτα ραντεβού τους. Σιντζίν και Τάνια προσπαθούν να τελειώσουν τη σχέση τους. Αμηχανία επικρατεί στο ραντεβού του Εντ όταν τον πιάνουν κλάματα.