Σαν παρθένα
Ο Τζέσι γνωρίζει την κόρη της Τζένιφερ. Ο Σιντζίν κατεβάζει εφαρμογή γνωριμιών και αρχίζει νέα αναζήτηση, ενώ ο Εντ σπεύδει να επισκεφθεί μια άλλη γνωριμία του στο εξωτερικό.