Ξαφνική απώλεια
Ο Τρεντ ετοιμάζει σέξι έκπληξη για τα γενέθλια της Άμπερ, αλλά μετά από ένα σοκαριστικό τηλεφώνημα οι Τζόνσον βιώνουν την απώλεια αγαπημένου προσώπου.