Προειδοποιητικά σημάδια
Τρεντ και Άμπερ ανακοινώνουν τα αποτελέσματα μαγνητικής του Τρεντ. Άννα και Έμα προσέχουν τη Λέιτον. Ο Άλεξ ετοιμάζεται για τον διαγωνισμό ρομποτικής.