Οι γονείς δεν σε καταλαβαίνουν
Η Άμπερ καταρρέει και αρχίζει ψυχοθεραπεία. Ο Τρεντ καταλαβαίνει ότι είναι καιρός να μιλήσει στους γονείς του για τις συνθήκες της συμβίωσής τους.