Ξέχνα τα αγόρια, βρες λεφτά
Οι Τζόνσον γιορτάζουν τον Άγιο Βαλεντίνο με ένα μωρό στο σπίτι. Ο Τρεντ εξετάζεται από οφθαλμίατρο για να διαπιστωθεί η αιτία του ιλίγγου.