Blueberry Bars
Zoë bersiap sedia untuk ke kabin kawannya dan disebabkan musim beri biru dah tiba, dia buat pai berjalur berinti beri biru dan kerak rapuh taim berlemon, bersama skon beri biru untuk dimakan di atas jalan.