Perfect Peach Pie With Candied Bacon
Bagi Zoë, tiada yang lebih sempurna daripada buah pic yang segar dan berjus. Apabila dia diberi sebakul buah pic daripada kawannya, dia guna untuk buat sebuah pai yang dihiasi halwa bakon yang diilhamkan daripada kedai kek dan sarapan setempat.