Paris-Brest: Pastry Wheel
Ramai orang berbasikal di Minnesota ketika musim panas, jadi Zoë terfikir pasal pencuci mulut kegemarannya – Paris-Brest, pastri choux diilhamkan daripada perlumbaan basikal tahunan, berinti krim raspberi dan dihiasi kelopak bunga ros.