Icebox Cake
Mak Zoë melawat pada musim panas yang bahang di Minnesota. Untuk sejukkan badan, Zoë buat kek dengan wafer coklat dan krim caramel yang disejukkan, dan pencuci mulut British menyegarkan yang dihiasi buah-buahan tropika dipanggil posset.