Carrot Cake
Sekarang musim menuai di Minnesota dan Zoë dapat ilham untuk membakar menggunakan tanaman tempatan lagi segar yang tersedia. Hari ini dia menggunakan lobak merah segar untuk membuat kek lobak merah dengan aising krim keju dan manisan kulit.