Oh Honeymoon
Trixie dan David menyiapkan suite Oh Honeymoon sebelum menguji motel itu sebagai destinasi perkahwinan. Pengantin baru Gigi Gorgeous dan Nats Getty menyertai Jonathan Bennett dan Jaymes Vaughan kerana mereka menghulurkan bantuan dengan beberapa butiran.