Flower Power
Keadaan menjadi sukar apabila Trixie dan David memulakan bilik Flower Power bertema '70-an. Mencari inspirasi, mereka menuju ke Rumah Brady yang ikonik bersama Jonathan Scott Property Brother serta pelakon dan pemuzik New Girl Zooey Deschanel.