Malibu Barbara
Enam minggu sebelum pembukaan besar, Trixie meminta bantuan pelakon Leslie Jordan. Kemudian, Trixie pergi ke pantai untuk menyalurkan zen dalamannya dan mendapat inspirasi untuk bilik Malibu Barbara dengan ikon pop dan punk Belinda Carlisle.