Yeehaw Cowgirl
Dengan jelajah dunia dan muzik desa yang belum selesai, Trixie menuju ke Pioneertown untuk dapatkan inspirasi daripada pemuzik Orville Peck. Untuk kelulusan, Trixie mendedahkan bilik Yeehaw Cowgirl kepada selebriti dan warga Texas Brittany Broski.