Queen of Hearts
Dengan satu bilik telah disiapkan, Trixie dan David mengubah suai bilik Queen of Hearts yang bertemakan cinta. Nicole Byer dan Mo Heart menghulurkan bantuan sambil mereka menggunakan inspirasi daripada Kosmetik Trixie untuk meningkatkan fantasi cinta ini.