High-Powered Players
Ketegangan memuncak apabila 405 berdepan Manny dan Ozzie dari perlumbaan HPP Texas. Tetapi apabila kanak-kanak lelaki HPP guna taktik rumit dan intel dari perlumbaan Texas/OKC sebelum ini, kemenangan penentu akan turun ke perlumbaan terakhir.