Imports Strike Back
Selepas perlawanan dengan wang besar menentang Big Marc, 405 cuba mendapatkan semula momentum menentang J-Rod dan kru OKC semua importnya. Tetapi walaupun dengan permulaan yang kukuh, OKC tak lama lagi menyedari malam perlumbaan ini jauh dari dalam beg.