Texas Two-Step
Perlawanan besar Texas kedua meledak apabila Wormboy dari LMR di Houston kembali ke OKC untuk membuktikan kekalahannya tahun lalu kebetulan. Wang itu semua datang kepada perlumbaan taruhan tinggi untuk dua kali ganda atau tiada apa-apa.