Friends in Fast Places
Malam perlumbaan menentang J-Rod berakhir dengan pertarungan sengit, tetapi bukan tanpa persembahan yang mengecewakan. Oleh itu, apabila Lutz menjemput kru Pennsylvania lamanya ke bandar, 405 mesti cuba sebaiknya.