Red River Rivalry
Selepas permulaan yang kukuh menentang McKees, 405 mendapat butiran daripada Team Woo dari Texas. Dengan wang yang besar dalam barisan, perlumbaan menjadi sengit apabila saingan Oklahoma dan Texas semakin mendalam.