Out with the Old, In with the New
Cef Robert Irvine ke San Diego untuk menyelamatkan Restoran Jerman Kaiserhof. Pemiliknya takut membuat perubahan kerana takut mengganggu reka bentuk asal mendiang bapanya, dan Robert perlu lakukan banyak kerja untuk jadikan restoran ini kemas kini.