Slumping Sales in San Jose
Cef Robert Irvine dapati The Breakfast Place di San Jose, CA, bergelut untuk kekal berniaga. Pemilik bersama sudah lelah dan tidak yakin untuk memimpin staf, dan Robert mesti cuba menyelamatkan persahabatan dan perniagaan mereka sebelum terlambat.