Burnt Out in Berkeley
Restoran warisan 50 tahun di Berkeley, CA, KC's BBQ, di ambang penutupan. Cef Robert Irvine mesti membantu pemiliknya mendapatkan semula keyakinan diri, melayan anak perempuannya seperti rakan kongsi sebenar dan menerima perubahan.