Extreme British Makeover
Ekspat Lee hampir kehilangan restorannya, From Across the Pond, di Colleyville, TX. Dalam transformasi dua hari yang sangat peribadi, Robert Irvine cuba membantu rakan senegaranya menyedari bahawa dia boleh mengubah 15 tahun kegagalan.