Big Ego, Big Trouble
Cef Robert Irvine ke Colorado Springs, CO, tempat cef dan pemilik Momma Pearl's Cajun Kitchen hampir kehilangan isterinya dan perniagaannya jika dia tidak dapat melepaskan alter ego sombongnya.