Fort Mifflin
Katrina membawa Jack ke jantung Philadelphia untuk menyiasat kubu Perang Revolusi yang penuh dengan hantu peperangan lama. Mereka menyiasat sejarah berhantu dan mendapati sesuatu yang tidak dijangka ditempatkan di Kubu Mifflin yang bersejarah.