Victoria's Black Swan Inn
Jack dan Katrina pergi ke San Antonio untuk menyiasat tapak pertempuran penting dalam Revolusi Texas. Tetapi apabila tenaga jahat menyasarkan Katrina, pasukan itu terus tahu bahawa ini bukan penyiasatan biasa.