Savannah Theatre
Katrina dan Jack pergi ke Georgia untuk menyiasat Teater Savannah bersejarah, sebuah rumah permainan paranormal sejak hampir 200 tahun lalu. Dalam TV, Jack dan Katrina naik ke pentas dan mendapati bahawa teater ini suka membuat rancangan seram.