Kreischer Mansion
Katrina membawa Jack ke Rumah Agam Kreischer di Pulau Staten, New York, di mana pengalaman paranormal lalu buat dia mencari jawapan. Semangat baharu menetap sejak kunjungan terakhir Katrina, tetapi mungkin bukan siapa pemilik baru itu fikirkan.