Only the Good
Di pinggir bandar Cordova, Tennessee yang tenang, Jimmy McClain menjalani kehidupan yang baik sebagai guru dan jurulatih sekolah menengah tempatan. Kemudian pada awal pagi Februari, polis mendapati dia mati di rumah dan menyusun senarai suspek.