Death Takes a Toll
Michael Zammitti Jr. ada semuanya - keluarga penyayang, perniagaan maju, dan rumah selesa.Tetapi apabila kehidupan itu hancur, polis mesti menguraikan rangkaian rasuah dan pembohongan yang akan menggegarkan dua bandar kecil New England.