Everyone Has a Motive
Apabila John Kowalczyk ditembak mati, khabar angin tersebar di bandar Vienna, Virginia. Kawan-kawannya tidak dapat membayangkan siapa yang akan membunuh usahawan berjaya itu. Tetapi ketika polis melihat teman-teman rapat John, rangkaian suspek muncul.