Sex, Money and Murder
Lance Herndon menikmati impian Amerika di Roswell, Georgia, sehingga jutawan itu ditemui dibunuh secara kejam. Ketika bandar kelas atasan ini digemparkan pembunuhan ganas, penyiasat mendapati ada jaringan yang berselirat.