A Strange Trust
Apabila rakan karib berusia 16 tahun Dawn Donaldson dan Crissy Campbell hilang semalaman, penduduk Grass Valley, California, bimbangkan keselamatan anak-anak mereka. Khabar angin tersebar, daripada melarikan diri kepada penculikan.