Lady Luck Strikes Twice
Seorang bapa muda amat bertuah apabila dia memenangi dua cepu emas bermain slot dalam talian. Dia memerlukan bantuan Laurence untuk mencari tempat yang berciri rumah bujang dan rumah keluarga untuk lawatan hujung minggu anak perempuannya.