A Fairytale Castle
Kemenangan loteri menjadi kisah dongeng moden apabila Putera Charming mengambil kesempatan untuk melamar Cinderellanya. Mereka perlu mencari istana yang sempurna untuk dua puteri kecil mereka, tetapi Laurence mungkin memerlukan tongkat sihir.