Seaside Prize
Pereka British Laurence Llewelyn-Bowen menyertai pemenang loteri Eropah dalam pencarian mereka untuk rumah impian. Dari istana ke kotej, Laurence membantu mereka memasuki pasaran hartanah di seluruh United Kingdom dan Eropah.