Cashed-Up Croydon
Hasil hadiah loteri rumah, beberapa orang muda London akan mencari rumah dengan Laurence! Semasa mencari di Daerah Croydon yang sibuk, Laurence menggoda mereka dengan pelbagai harta tanah, termasuk rumah dengan kurungan bawah tanah!