Who Wants to Buy a Dream Home
Semua orang mahu menjadi jutawan, tetapi tidak semua orang cukup berani untuk masuk siaran televisyen nasional untuk memenanginya. Laurence Llewelyn-Bowen membawa pemenang rancangan permainan dan tunangnya melawat rumah keluarga masa depan.