Smokescreen
Detektif di Waynesfield, Ohio, berdepan dengan misteri gerun apabila Erin Mulcahy ditemui tidak bernyawa di bilik mandinya. Pihak polis diberi tekanan untuk menangkap pesalah atas pembunuhan pertama dalam tempoh lebih lima puluh tahun di bandar itu .