A Really Odd Situation
Di Grand Rapids, Michigan, ibu Laurie Lundeberg terbaring mati akibat tembakan di luar rumahnya. Detektif perlu mencari pelakunya dan mendedahkan motif mereka menembak Laurie. Lebih memburukkan keadaan, pembunuh itu menyerang lagi.