Blue Nightmare
Polis tempatan menghadapi ketakutan terbesar mereka apabila mayat JPK tempatan ditemui di rumahnya di Columbus, Georgia. Siasatan seterusnya mengejutkan masyarakat dan menguji kepercayaan orang ramai terhadap penguatkuasaan undang-undang itu sendiri.