The House on Lillian Street
Ibu bapa Samantha Guthrie bermatian mencari anak mereka yang hilang. Pencarian polis mendedahkan ramai pemain dalam misteri ini, ada satu persamaan, rumah di Jalan Lillian. Polis berhasrat untuk mencari kebenaran tentang apa yang berlaku di situ.