Blunt Force Trauma
Seorang wanita yang kuat kepercyaan, Susan Hernandez, orang terakhir yang polis jangka akan temui dibunuh di ruang bawah tanahnya. Semasa mencari suspek, detektif tidak berputus asa dalam memburu pembunuh Susan. Hasilnya menggegarkan bandar itu.