The Crossroads
Di Cotswolds, O'Hara menunjukkan masalah sebenar yang dielak. Maeve mengubah haluan, menguji keazaman Conrad. Alice meminta bantuan Jan. Eddie dan Gina bekerjasama. Manakala, dengan masa yang suntuk, Harry bertindak ekstrem.