Jigsaw Puzzle
Harry perlu berhadapan dengan akibat daripada perjumpaan keluarga Harrigan dan Jan memikirkan cara terakhir. Kevin tergesa-gesa mengeluarkan Eddie dari London apabila dia diancam Richie. Maeve membantu Conrad dan Harry menemui sesuatu yang mengejutkan.