Helter Skelter
Maeve mahu berdamai. Kevin mempersoalkan kewajaran dan berbincang dengan Jamie. Tattersall menawarkan jalan masuk baru kepada Fisk dan Mukasa. Harry meminta bantuan Kat, manakala Richie di Sinful Monkey memikirkan tentang gabungan baru.