The Beast In Me
Kevin menyelesaikan satu isu. Tattersall menunaikan janji, sementara Richie bersedia untuk bertempur. Seraphina membaca suasana dan bersetuju untuk temu mesra. Maeve mendedahkan rahsia dan Jan mendapat perhatian Harry.