Beggars Banquet
Bella cuba menyelamatkan rancangannya bersama Antoine dengan pergi ke London. Tattersall buat Alice gembira. Conrad menjernihkan keadaan di The Falkland Arms. Kevin berhadapan dengan masa silamnya. Keluarga Harrigan makan malam bersama.